Echipa de management și dezvoltare de la CPA Chiptuning poate privi în urmă cu peste 40 de ani de experiență de curse în sportul cu motor. Acestea includ Formula 2 (CE), cursele Campionatului Mondial în cursele de motociclete, cursele de kart-go, Supermoto și cel mai recent clasa națională Superbike.
În PowerBox-urile noastre
raspuns al acceleratiei foarte racing
raspuns al acceleratiei sportiv
raspuns aproape stock
raspuns al acceleratiei intarziat
raspuns al acceleratiei comfortabil
cresteri maxime de putere, economii mici de combustibil
cresteri observabile de putere, economii mici de combustibil
cresteri mici de putere, economii maxime de combustibil
Din nou, inginerii cu experiență CPA s-au convins din punct de vedere al dezvoltării. Ca unul dintre primii producători, activitatea de dezvoltare a fost împinsă sub presiune ridicată la CPA. Rezultatul este convingător. CPA Chiptuning oferă astăzi soluții excepționale pentru mașini cu tehnologie SENT sau i-ART.
Datorită comutării brevetate a canalelor individuale, CPA PowerBox Nitro este întotdeauna alegerea corectă.
Cu CPA Chiptuning, primiți întotdeauna un software care se potrivește exact cu motorul sau mașina dvs. Prin urmare, nu mai este necesară o reajustare. Acest lucru face posibilă utilizarea mai bună a rezervelor de energie ale motorului dvs. fără a restricționa longevitatea. Optimizarea hărții digitale optimizează reglarea datelor în timp real.
Deschide capota.
Scoate capacul motorului.
Găsiți mufa. Nu a fost găsita: Trimiteți-ne o poză a compartimentului motor la technik@cpa-chiptuning.de și numărul dvs. de comandă.
Deconectați mufa originală și conectați setul de cablu CPA furnizat cu cele două mufe originale. Asigurați-vă că mufa este bine fixata.
Conectați CPA PowerBox cu mufa corespunzătoare (mufa CPA) de pe setul de cablu.
Atașați PowerBox-ul și setul de cabluri într-o locație potrivită cu legăturile cablului (departe de sursele de căldură și părțile mobile).
Eliberați pedala de accelerație: dacă este necesar, îndepărtați pedala de accelerație de pe fiting pentru a ajunge la conector.
Scoateti mufa originala.
Introduceți cablajul (adaptorul) furnizat între pedala de accelerație și conexiunea originală a mufei.
Conecteaza pedalbox-ul la cablajul suplimentat.
Fixați pedala de accelerație. Asigurați-vă că asigurați instalarea corectă a pedalei de accelerație și dirijarea corectă a conexiunilor cablurilor.
Dacă doriți, puteți fixa PedalBox într-un loc potrivit cu banda adezivă furnizată.
Ceea ce este încă definit astăzi drept chiptuning, tehnica CPA s-a dezvoltat de mult timp de la chiptuning „simplu”. Mai degrabă, implică algoritmi complexi al căror software este dezvoltat de ingineri și combinat cu know-how-ul aplicat de tehnicienii noștri experimentați, ceea ce duce la o creștere a puterii personalizate pentru mașina dvs.
Accentul este pus pe armonia dintre hardware-ul și software-ul specific auto. De aceea, în calitate de client, puteți fi sigur că veți obține cea mai bună creștere a performanței posibilă la CPA.
În motoarele moderne pe benzină cu turbocompresor, controlul electronic și electronic al motorului joacă un rol din ce în ce mai important.
Unitatea de control a motorului prelucrează date de la mulți senzori și astfel calculează, de ex. cantitatea necesară de injecție, presiunea de impuls necesară, timpul de aprindere dorit etc. P>
Prin urmare, datele sunt citite și procesate de numeroși senzori. P>
Pentru a obține o optimizare a puterii și a consumului, acești parametri trebuie optimizați. CPA se bazează pe software-ul special dezvoltat pentru motor, care asigură o modificare ulterioară a parametrilor de control reglați din fabrică. Prin optimizarea datelor motorului, puterea este semnificativ crescută și consumul este redus. P>
Rezultatul parametrilor optimizați și optimizați este o creștere semnificativă a puterii și a eficienței. Toate datele relevante ale motorului sunt înregistrate, verificate și optimizate în timp real, dar numai dacă șoferul recuperează și puterea. P>
Chiar și în timpul creșterii puterii, toate funcțiile de protecție și control ale unității de control rămân active. P>
Motoarele diesel turbo moderne au fost deja monitorizate și controlate electronic de o unitate de control a motorului de zeci de ani. Controlerul detectează nenumărate valori, cum ar fi cantitatea de injecție, sincronizarea injecției, presiunea de impuls, viteza etc. Aceste date sunt incluse în controlul și monitorizarea motorului.
Modulul de ajustare CPA colectează toate datele relevante direct către senzorii motorului și citește informații despre cantitatea de injecție, cronometrarea injecției, presiunea de impuls, viteza, etc. noi și transmise către unitatea de control a motorului. Aceasta calculează noi valori cu datele modulului nostru de reglare și, în același timp, adaptează hărțile rămase ale motorului. Drept urmare, unitatea de control a producătorului păstrează controlul motorului dvs. în orice moment, ceea ce înseamnă că sistemele de siguranță și protecție rămân active.
Puterea adăugată a motorului dvs. este obținută prin optimizarea direcționată în timp real a semnalelor motorului. Eficiența și potențialul de performanță al motorului dvs. sunt semnificativ crescute de unitatea noastră de control de optimizare.
Processor | STM32L476 (80 MHz) |
Core size | bit |
Optimizarea hărții caracteristice | 80 bil. |
Putere reglabilă | |
Engine Safe System | |
Carcasa | Aluminiu (rezistent la caldura) |
Dimensiuni | 8,4 cm x 6,4 cm x 1,9 cm |
Processor | CPA multy-processor-system™ ATmega328P (16 Mhz) |
Core size | |
Optimizarea hărții caracteristice | 16 |
Putere reglabilă | |
Engine Safe System | |
Carcasa | CPA Interior Automobile (BayBlend T 65 XF) |
Dimensiuni | 4,9 cm x 7,6 cm x 1,1 cm |
Software-ul nostru ingenios, dezvoltat special pentru pedala de accelerație, optimizează harta caracteristică a pedalei tale de accelerație, după cum doriți. Puneți PedalBox-ul nostru în modul sport. Așa cum se arată în diagrama din stânga, veți experimenta din nou mașina dvs. cu o vioiciune de neegalat și un răspuns accelerabil. Trecerea la modul de confort (Eco II) permite o conducere eficientă cu combustibil și poate fi de mare ajutor în traficul orașului și în congestionarea traficului.
Prin controlul (optimizarea) de până la 4 canale, mii de parametri pe secundă pot fi reglați pentru performanțe optime în toate situațile necesare.
Utilizarea a până la 4 canale permite dezvoltatorilor și inginerilor o coordonare foarte precisă și eficientă a software-ului. Până la 15 parametri diferiți sunt optimizați.